4 January 2012

bercinta dengan anak orang kaya


aku bercinta dengan anak orang kaya? hebat gak kan? well... jodoh tak ke mana. pandai aku mencari. bila dah bercinta pandai-pandai lah kene jaga relationship tu. ceraaaaah masa depan aku macam kene suluh dengan spotlight, ye dak? 
anak orang kaya? anak datuk? anak tan sri? anak raja? anak orang? ok enough!. aku dah mengantuk. malas nak merepek panjang. 

sebenarnya aku pegang kata-kata lecturer aku dalam kelas basic design tadi. "kamu study architecture nie ibarat kamu bercinta dengan anak orang kaya". maksud tersurat, bercinta dengan anak orang kaya mesti ar kene jadi macam orang kaya. dari kasut sampai ke baju ZARAnariah je nampak. shopping tak main dah dekat makro. nampak dekat PAVILLIONa je. ape kes? semua nak standard. konoooon. 

yang tersurat, bercinta dengan anak orang kaya nie means u kene sacrifices banyak benda, material, effort, energy, sleep. yela kalau dah sayang mesti kita sanggup buat apa saja. hope aku dapat buat semua tu. jatuh cinta dah jatuh dah. tunggu jela dia paw aku habis-habisan. chess! kos nie memang guna banyak duit. dari bahan study sampai ke projek. tapi kalau u pandai main dengan harga sesuatu barang, u akan guna sikit jela duit tu.

aaaaand..."1 more thing., who have the pakwa makwa comfirm ur partner akan rasa bosan dengan budak archys nie, sebab u all memang takda masa langsung huhahuha sana-sini"-lecturer
ngahahaha... melainkan ur partner memahami keadaan dan life as student archy :)

so setakat nie alhamdulillah kelas aku enjoy je. project tak datang lagi. anak orang kaya dah start paw sikit-sikit. time nie la memang rasa aku nie sangat penjimat. (~.~) nak beli air rm1.50... mahal giler makcik nie jual. yang singgit dah habis ke? (o.0)


happy reading!
ini slot luahan perasaan. ini serious ok. -.-

2 comments:

  1. hahahaha...maintenance tinggi tu bercinta ngan org kaya.nsb bek la xamek architecture. bercinta ngan engineering low cost sket :p

    ReplyDelete
  2. tau xpe...duit pt memang tak sempat nak panas kat tangan. huhu.

    ReplyDelete

hai korang...
thanx sebab dah bace...
ape lagi..komen la.hehe