22 March 2012

fathin yang sekarang tak macam yang dulu

salam
hello readers!
fathin kembali lagi dalam pengembaraan beliau di bla..bla..bla..bla..

oh ye sebelum tu, tahniah buat yang berjaya mendapat keputusan cemerlang dalam spm 2011. 
tahniah buat adik angkat saya, Hafiz berjaya mendapat straight A's. 
tahniah juga buat sepupu-sepupu saya! i love la u all! 

dan tahniah juga untuk saya yang berjaya menghupdate blog nie! sekalung tepukan yang gemuruh!
yang tidak berjaya jangan ingat kegagalan anda hanya pada spm sahaja. ok!
pendahuluan memang cemgini kaaaaaaaan. bebunga-bebunga plak haih!

memandangkan saya rasa free, tenang, dan nyaman sekarang walopon rakan-rakan sedang psycho dengan kerja-kerja redo sebab esok ada mid-term portfolio erh! jangan lupe datang dekat dewan warisan politeknik ungku omar sebab kiteorang ade buat design festival dari khamis sampai sabtu. ape kemelalut nye nie??
saya tengah ade mood nak type. so mood untuk lukis-lukis please queue up.

(penggunaan "saya" adalah lebih sopan bila malam-malam cemgini)

saya rasa bersyukur sangat bila dapat belajar dekat sini dengan coarse yang saya minat. senang hati sangat sampai fizikal pon dah berubah. hah? acano tu? saya dah berjaya menternak lemak di pipi! dulu senyum botox pon nampak tulang pipi. sekarang senyum kalah kak pah!
start dari hari nie sampai habis semester memang saya sibuk semedang macam seladang tuan nye peladang.

tersebutlah kisah~~~

haritu kteorang di beri projek untuk buat 2D composition based on ape yang kteorang dah belajar. mak aaaaih nak siapkan memang that time aku tak tidur langsung. dah siap buat submit semua bagai ingatkan habis dah. rupa-rupanya ada lagi kesinambungan cerita nye. kene buat 3D plak. acano tu? macam-macam idea kene hasilkan. enjoy je. tapi kekadang bila idea takde, bantal yang empul seni nye la yang saya mampu nampak.

idea development yang mentah-mentah di tolak tanpa masak
mock up 3D using kotak cekelat, Apollo, air kotak Dutch Lady ehsan dari koperasi

3D using silk board *pandangan atas*

pandangan sisi

mira + fatin punye mock up


mock up kak ecah

K punye mock up

sape punye mock up ntah


ok. apabila tiba hari nak submit datang kelas masing-masing muka puas hati, kelam kabut sebab ada yang tak siap lagi, bangga sebab tak pecaya boleh buat..dan... let see...

design fatin


design mira

design wanie

design fathin

design farah

design tutup muka. eceh! ini suzy shy-shy

design shima
kaaaan? muka masing-masing puas dengan hasil tangan sendiri. tapi tak tau la plak macam mane mark dari lecturer. oh ye.. hari tu imam muda fakhrul, nazrul, hasan datang ke poli. wah! best sangat. btw, imam muda hasan dah kahwin. baru je lagi bulan lepas. die datang bawak ustazah nya. cantik sangat!
dan performance dorang pon best-best ade nasihat, joke, cerita.. 

ok next.... mood lukis dah tak sabar nak serap kat tangan. lepas nie tunggu plak story pasal design fest. ade dinner dengan tema yang kteorang pilih. nak tengok? tunggu dan lihat jela.! ok bye~


~Alhamdulillah i've them yang sporting habis~
love u lah!








3 comments:

  1. sgt kagum dgn design kmu2...=),nice!

    ReplyDelete
  2. bapakk cantikkk design kau doee!! tak sangkaaa aku! hahahaha :DD

    ReplyDelete
  3. @Azlina ishak: hehehe...terima kasih banyak walopon design yg tunjuk nie tak banyak (*,*)Y

    @jieha nasir: huhu..dah-dah la tu. maLu shaye di buat nye. ecewah!

    ReplyDelete

hai korang...
thanx sebab dah bace...
ape lagi..komen la.hehe