7 July 2012

hey P.A.D.I!

assalamualaikum readers..

so how tetiba je update.. haaaa... meh sini nak story sikit. kalau takda story takda lah aku tetiba je nak mengupdate blog yang dah di anak tiri sebab mak dia dah passed away.. ok merepek -.-

ape kene mengena PADI dengan entry nie? bukan padi-ni, bukan padi-padi, bukan padi jerami. tapi ini PADI yang mengumpul kan student architecture seluruh Malaya. program nie diadakan sekali je dalam setahun. rezeki aku dapat pergi tahun nie. tu pon sebab ada budak yang tarik diri last-last minit. hehehe. macam senior-senior aku yang lain yang join event nie dorang dah bertapa kat studio dekat sebulan agak nya.. aku datang 4 hari sebelum nak pergi event tu. rasa tak fair jugak la sebab aku tak rasa penat macam dorang rasa untuk prepare segala mak datuk nenek nak bawa gi UPM nanti. huhuhu. tapi semalam memang gua bertapa betul bhai. duduk kat studio sampai ke subuh. aku tabik la effort dorang untuk bagi gempak untuk event nie. tepuk sekaliiiii ^.^


gambar besar bagi gempak sikit ecewwah!
last event nie dorang buat kat UTM dengan tema TERANG. so tahun nie dekat UPM dorang buat tema PADI [ Passive Active Design Intervention ]. tak sabar mak jemah haaaa..
bercampur dengan senior-senior aku nie memang best. mula-mula datang tu memang la jakon semerbak aku. aku sorang je junior yang lain senior. next day, dan seterusnya baru la sheikh masuk dalam badan. baru hampa tau fathin nie macam mana. hahaha.. ok la.. pape pon cerita pasal event nie nanti aku update (kalau rajin).

till then. have nice a nice day!

No comments:

Post a Comment

hai korang...
thanx sebab dah bace...
ape lagi..komen la.hehe